Property Management / Construction Services / Monitorizare

TopEstateTeam
Servicii:
  • Help Desk – punct unic de contact
  • Servicii integrate de administrare, inclusiv citire contoare
  • Servicii de pază
  • Servicii de relocare
  • Mentenanta preventiva și corectiva
  • Servicii de corespondență
  • Managementul proprietăților / clădirilor

Beneficii:
  • acoperire servicii 24/7/365
  • personal calificat cu abilități de comunicare
  • rapoarte elaborate în funcție de cerințele specifice ale clienților
  • comunicații multicanal (internet, telefon, email, sms)

Elemente cheie:
  • Informare privind eventualele probleme de garanție, sprijinirea clientului pe perioada de garanție si pe perioada recepției clădirii;
  • Planificarea, organizarea și coordonarea activităților de întreținere și exploatare;
  • Întocmirea de rapoarte privind clădirea, costurile, consumurile și propunerea de soluții operaționale pentru reducerea costului;
  • Managementul închirierii și menținerea legăturii cu locatarii;
  • Rapoarte periodice către proprietar cu privire la toate activitățile de administrare, operare și întreținere, gestionarea evidentelor tehnice;
  • Calculul cheltuielilor de consum pentru servicii pe fiecare chiriaș in parte;
  • Building Management System (BMS): scenarii, actualizare, upgrade;
  • Plan de management și reducere a consumului de energie; intervenție în caz de defecțiune; înlocuire piese de schimb și consumabile. Servicii de întreținere tehnică: întreținere preventivă, predictivă și corectivă;
  • Prezență permanentă în clădire, remedierea oricăror defecte apărute;
  • Monitorizarea permanentă a tuturor sistemelor tehnice;
  • Inginer de serviciu care primește toate cererile chiriașilor cu privire la comenzi de lucru suplimentare, reclamații, servicii sau informații;
  • Coordonarea activităților de întreținere, curățenie, securitate și alte servicii administrative;
  • Controlul realizării revizuirilor legale conform legislației în vigoare;
  • Managementulsubcontractanților și furnizorilor;
  • Verificări periodice ale stării clădirii și propuneri de măsuri pentru rezolvarea problemelor apărute în timpul funcționării clădirii, proceduri, verificări, reparații;
  • Optimizarea amenajării spațiului, managementul proiectelor;
  • Realizarea planului de întreținere preventivă, control și pregătire pentru situații de urgență;
  • Controlul contractelor de închiriere, emiterea facturilor către chiriași și încasarea plăților;
  • Sugestii pentru îmbunătățirea performanței clădirii.

Cere o oferta de pret! - pmservices@novaproperty.ro

Cod securitate
Ne puteti contacta pe